Godula i Orzegów forum

Godula i Orzegów Strona Główna Godula i Orzegów
Forum mieszkańców Goduli i Orzegowa

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Może ktoś pomoże?
Autor Wiadomość
ALIAS77 

Sieć:: Lan 128/64 z STK
Wysłany: 2006-04-19, 10:56   Może ktoś pomoże?

Mam taki mały problem z reinstalacją systemu!!!!(jestem zielony w temacie komuterowym ,więc wybaczcie nieprofesjonalny opis!!!) A więc podczas instalacji winxp z sp1 mam płytę włożoną do stacji dysków i rozpoczyna sie instalacja, win nie widzi sterowników z twardego i zawsze muszę wrzucac dyskietke z biosem(chyba tak to sie nazywa?) no i wszystko szło zawsze dobrze ale ostatnio wypisuje mi taki tekst:
Plik txtsetup.oem wywołał niespodziewany błąd (4098) w wierszu 1742 w d:\xpsp1bas\e\boot\setup\oemdisc.c.
i dalej nic nieumiem już zdziałać!!!
Gdy w opcji szukaj w winie wpisuje :
d:\xpsp1\base\boot\setup\oemdisc.c. to wyskakuje taka informacja-
-
: d:\xpsp1\base\boot\setup\oemdisc.c. odwołuje się do lokalizacji,która jest niedostępna .Może ona znajdowac sie na dysku twardym tego komputera lub w sieci .Upewnij sie że dysk jest własciwie włożony i że masz połączenie z internetem lub siecią a następnie spróbuj ponownie.Jeśli nadal nie będzie można zlokalizowac informacji być może zostały one przeniesione w inne położenie.

A jesłi próbuje zainstalowac win przy włączonym systemie to wogóle nie widzi twardego nawiet jak mam włożoną dyskietke z biosem. Mam nadzieję że ktoś mi coś doradzi .Zapomniałem napisać że system narazie chodzi normalnie i oprócz dłuższego wgrywania systemu nie zauważyłem żadnych problemów.Z góry dziękuję . :cry:

misiek 

Sieć:: NetPro
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 2006-04-19, 11:26